Sunday, November 28, 2010

Sape kenal abang botak ?¿?


Tengah sibuk² menghadap computer, anak buah saya datang dari belakang terus menyapa saya. Diaolog antara saya anak buah saya:

Ouh.. rupanye abang botak yang dimaksudkan oleh husna ialah Maher Zain. Anda kenal dengan maher zain ???  ataupun anda kenal maher zain sepertimana husna kenal.. hanya mengenali dan mengelar beliau sebagai Abang Botak abang gondol !! * guraw²… jadi saya kongsikan kepada anda sapa itu maher zain.

Nama: Maher Zain
Warnegara: Sweden tp asal sebenar Lebanon
Pendidikan: BA in Aeronautical Engineering
Kerja bersama : RedOne ( penerbit yang melahirkan Lady gaga, Akon, Enrique Iglesias dan sebagainya)
Nama Album: Thank You Allah
Label Rekod : Awakening Records
Facebook: http://www.facebook.com/MaherZain

Cover Album Maher Zain-Thank You Allah



Album Thank You Allah ini genre adalah campuran R & B dengan Nasyid tradisional. Dengan niat untuk mengemaskan muzik islam diserata dunia , maher zain dengan beraninya menghidupkan kembali muzik pop kontemporari. Album ini mengandungi 14 track. Jadi, saya kongsikan kepada anda Full Album Maher Zain-Thank You Allah. So, sedut jgn tak sedutt.. SluRPPpppp...... 

 




0 comments:

Post a Comment